teunie-in-suriname.reismee.nl

Dinsdage

Goede morgen. Net wakker half 7. Gaat steeds beter . Straks past Geertje even op een kindje , de mama van vriendjes van de jongens helpt dan half uurtje tot 8,15 uur op school net als gisteren vader is MAF piloot. . Vanmiddag gaat Sham praten met iemand om opnames maken in Groningen. (Grappig) niet zo ver hier vandaan , en gaan wij mee om even om de omgeving te bekijken .. Donderdag gaan we na school naar de dierentuin. Dus wordt weer leuk dagje en de muggen lusten me wel maar minder dan ik dacht, bij Els in de tuin en s avonds in de speeltuin. Hier in huis gaat het goed airco en gaas dus naar kinderhuis maar dunne broek aan. Zijn mijn benen veilig. Nu regend het heel hard en vaak om 12 uur even. Zal straks wel droog zijn. Maar elke dag nog veel bewolking. Alleen zaterdag hele dag zon gehad. Met de regen maakt het de gevoeld temperatuur erg benauwd. Nederland met broeierig weer. Je bent hier sneller moe. Ga vaak om half negen even ionaar mijn kamer. Even mijn eigen ding doen en 10 uur lamp uit. Zo weer bij gekletst. Alweer eeen week weg. Dagen gaan wel snel om hier. Doei

Reacties

Reacties

Frida

Weer fijn om mee te lezen .. geweldige tijd daar

Geertje Suriname

Wat vliegt de tijd he? Volle ochtend met vergaderingen wel minder gezellig voor jou maar gelukkig red jij je wel! En blinkt de vloer weer en alle was is weer weg , ik heb maar geluk met zo n wervelwind in huis!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!